Böker Plus ME 109 Damast zsebkés

Ingyenes szállítással
Böker Plus ME 109 Damast zsebkés
Böker Plus ME 109 Damast zsebkés
Böker Plus ME 109 Damast zsebkés
Böker Plus ME 109 Damast zsebkés
Böker Plus ME 109 Damast zsebkés
Rendelhető
171 790 Ft
Összehasonlítás
Kedvencekhez
Böker Plus ME 109 Damast zsebkés Carbon markolattal és Bevonat nélküli Damaszkuszi acél pengével. Teljes hossza 18 cm, penge hossza 8 cm, penge vastagsága 3,5 mm. A kés nettó súllya 66 gramm.

40.000,- Ft feletti rendelésnél már választhat ingyenes szállítást! (utánvét külön fizetendő)

Széria
Plus
Cikkszám
01BO909DAM
Kategória
Zsebkés
EAN
4045011241697
Szállítási idő
5-15 munkanap
Ajánlom
Nyomtat
Kérdés a termékről
Részletek
A Messerschmitt Bf 109-et 1935-től építették, és mintegy 33 000 repülőgép gyártásával a repülés történetének legszélesebb körben gyártott vadászrepülőgépe. Hivatalosan a Bf 109 típusjelzés soha nem változott, még azután sem, hogy a BFW-t Messerschmitt AG-ra keresztelték. Mivel azonban a Messerschmitt által később kifejlesztett valamennyi repülőgéptípus az ME modellrövidítést kapta, az ME 109 név a Bf 109-re is beépült a köztudatba. Az 1930-as években ez jelentette a lépést az alacsony szárnyú vadászrepülőgépek új generációja felé. zárt pilótafülkével, behúzható futóművel, valamint teljesen fém szárny- és törzsszerkezettel rendelkező repülőgép. Ez az új szerkezet sokkal nagyobb terhelést viselt el, mint az addig megszokott szövetborítású csőszerkezetek, amelyek hátránya a szükséges keresztirányú merevítés miatt a hatalmas légellenállás is. Ennek eredményeként a Messerschmitt kompaktabb és stabilabb kialakítása nagyobb sebességet és szűkebb sugarakat tett lehetővé a vadászpilóták számára rendkívül fontos kanyar- és merülési manőverek során. A Bf 109-et két 20 mm-es MG FF géppuskával a szárnyakban és két 7,92 mm-es MG 17-es géppuskával szerelték fel. Utóbbiakat közvetlenül a pilóta elé szerelték, és egy megszakító fogaskereken keresztül az 1000 lóerős Daimler V12-es motor kardántengelyéhez kapcsolták. Ily módon lehetővé vált, hogy az MG-k a forgó légcsavar körpályáján keresztül tüzeljenek anélkül, hogy a lövedékek eltalálnák a forgó propellerlapátokat. Az MG-k így nagyon közel kerültek a pilóta látószögéhez. A pilótaülés a törzs belsejében acélból készült, hogy megvédje az ellenséges tűztől. A damaszkuszi projektünkhöz beszerezhető acél egy E-sorozatú Messerschmitt Bf 109-ből származott, amelyet a Királyi Légierő Spitfire szupertengere lőtt le 1940-ben. a brit csata során, Ashford falu közelében, a brit Kent megyében. A konkrét részek a pilóta acéllemezes ülésének hátsó lemeze és a kardántengely csapágyhüvelye. Ezeket Chad Nichols kovácsolta nagy szén-dioxid-kibocsátású, magas kivágású, 80 rétegű Damascussá. A Boker Plus ME 109 Damascus a legendás Messerschmitt számos dizájnelemét veszi fel. A pengetalp hátulján lévő nyílás a pilóta pilótafülkéjének összetéveszthetetlen formájával rendelkezik, és akkor látható, ha a kés zárt és nyitott állapotban van. A motorburkolat fémlemezének redői, mint a két MG 17-es hordólélek tengelyei számára kialakított bemélyedések képezik a penge csúcsán lévő short sablonját. Az úszószárny a behúzható futómű kerekét jelzi. Az elülső szénszálas héjhoz a Fatcarbon Materials gyártó Toxic Storm anyagát választották zöld, fekete és sárga színben. A színséma a Bf 109 jellegzetes terepszínén alapul, zöldesszürke aljszőrrel és sárga első törzstel. A szemközti oldalon egy titán keretzár található, gondosan integrált keményfém érintkező felülettel. A gyönyörűen megtervezett és kidolgozottan integrált klip lehetővé teszi a Boker Plus ME 109 viselését a jobb oldalon felhajtva. Kiváló minőségű tárolási tokkal és eredetiségigazolással szállítjuk.
Adatok
Márka
Böker
Zárszerkezet
Framelock
Penge méret
8 cm
Penge anyaga
Damaszkuszi acél
Markolat anyaga
Carbon
Kés hossza nyitva
180 mm
Penge vastagsága
3.5
Származási hely
Tajvan
VTSZ szám
82 119 300
Penge felület
Bevonat nélküli
Markolat színe
Több színű
Cikkszám
01BO909DAM
Tömeg
130 g/db
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!